Tienergroep

Geplaatst op 10-05-2023 door Cinthia van den Biggelaar

Elke tweede vrijdagavond van de maand komen we met tieners samen in het parochiecentrum van Raamsdonksveer. Elke bijeenkomst staat een thema uit de Bijbel of catechismus centraal. Dit thema diepen we uit door middel van een activiteit. Zo hebben we de vrijdag voor Palmpasen Palmpasenstokken gemaakt, is er een keer een speurtocht door de kerk geweest ( in het donker) en hebben we met de tieners een escape room gehouden in het parochiecentrum rondom de tien geboden. We nodigen je van harte uit om je aan te sluiten bij deze tienergroep. De bijeenkomsten zijn steeds op vrijdagavond van 19.00 – 20.45 De volgende bijeenkomsten in 2024 zijn; 12 januari, 9 februari, 8 maart, 24 maart, 12 april, 10 mei, 14 juni.
Lijkt dit je leuk, ben je minimaal 11 jaar en wil je meer informatie of jezelf opgeven? Stuur dan een mail naar; werkgroep.catechese@separochie.nl of bel naar 0162- 511 551