Misintentie opgeven

In alle kernen binnen de parochie (Dussen, Hank, Raamsdonk, Raamsdonksveer, Woudrichem) is het mogelijk intenties aan te melden, waarvoor tijdens het heilige Misoffer of andere soort vieringen gebeden wordt. De intenties kunnen betrekking hebben op personen, levenden of overledenen, die iemand speciaal aan Gods goedheid en ontferming wil aanbevelen.

Bijzondere gelegenheden zoals een jubileum of jaargetijde kunnen aanleiding zijn een intentie op te geven.

Het is gebruikelijk om het opgeven van een intentie gepaard te doen gaan van een gift voor de kerk en het onderhoud van de bedienaren van de Kerk. Het minimaal richtbedrag voor een misintentie is € 12,-.

Met onderstaand formulier kan de intentie opgegeven en betaald worden. Let op! Onze parochie draait op vrijwilligers, dat betekent onder andere dat niet elke dag de binnengekomen formulieren voor intenties worden verwerkt. Om zeker te zijn dat uw intentie wordt opgelezen op de gekozen datum is het belangrijk dat deze uiterlijk vijf dagen voor de datum opgeven wordt. Indien de opgave binnen een kortere tijd is gebeurd – dus minder dan vijf dagen -, kan ’t gemakkelijker voorkomen dat het niet op de gewenste viering voorgelezen wordt.

U kunt uw intentie natuurlijk ook telefonisch doorgeven aan de parochiekern. Voor openingstijden en adressen klik hier

Misintentieformulier

Totaal