Aanmelden als parochiaan

Fijn dat u lid wilt worden van onze katholieke geloofsgemeenschap binnen één van onze parochiekernen!
Vul s.v.p. hieronder het formulier in. Er wordt dan contact met u opgenomen, desgewenst voor een bezoek of kennismaking met u. En in elk geval om meer informatie aan u over ons te verstrekken. Wij heten u van harte welkom!

Voor vragen over de verwerking van persoonsgegevens kunt u contact opnemen met het parochiesecretariaat. Informatie over hoe de parochie omgaat met persoonsgegevens van haar parochianen staat in de privacyverklaring op de parochiewebsite. Tevens is informatie te vinden op de website www.rkkerk.nl/avg. Overige vragen inzake AVG bepalingen kan men hier behandeld lezen binnen het Algemeen Reglement Bescherming Persoongegevens Parochies van de R.K. Kerkgenootschap in Nederland.

Stap 1: Gegevens hoofdbewoner

Stap 2: Gegevens tweede persoon in het gezin