Activiteiten voor jongeren

Tienergroep “Joy”

Tienergroep Joy

Welkom bij Tienergroep Joy!

🌟 Wat kun je verwachten? Elke tweede vrijdagavond van de maand komen we samen om te ontdekken, te praten en vooral veel plezier te hebben. We duiken in thema’s uit de Bijbel en onze geloofstraditie, en laten onze creativiteit de vrije loop tijdens te gekke activiteiten. Zoals Escape Rooms/ obstakelrun/ creatieve activiteiten enz. Leeftijd van 11- 16 jaar

📅Wanneer?

• Vrijdag 14 juni

• Zondag 30 juni afsluiting school/ werkjaar; gezamenlijke viering 11:00 en aansluitend bijeenkomst

• Vrijdag 13 september

• Vrijdag 11 oktober

• Vrijdag 8 november

• Zondag 10 november 11:00 uur ( gezamenlijke bijeenkomst alle groepen, Eucharistieviering aansluitend samen zijn/ eten)

• Zondag 8 december 17:00; Walking Diner!

🕖 Tijd: 2de vrijdag van de maand van 19:00 tot 20:45 in het parochiecentrum in Raamsdonksveer. ( Sint Jozeflaan 3, gebouw achter de Dela)

📆 Belangrijk; Meer info of aanmelden: info@separochie.nl of 0162 511 551

💰 Wat kost het? We vragen een jaarlijkse vrijwillige bijdrage.

Van harte welkom!

Met Joyvolle groet, Ela, Cinthia en pastoor Federico

Jongerengroep

Nieuw in onze parochie

In onze parochie is recent een jongerengroep gestart in de leeftijd van 15 tot 20 jaar. Deze groep is een vervolggroep op tienergroep ‘Joy’

Opzet
We gaan eerst gezamenlijk naar de Eucharistieviering om 11:00uur in Raamsdonksveer. Aansluitend lunchen we en kijken een film waarover we in gesprek gaan. Einddtijd rond 15:00 uur.

Leeftijd ongeveer 15-20 jaar. Jij komt toch ook!? Aanmelden kan via; info@separochie.nl

De volgende bijeenkomst is zondag 30 juni, dan sluiten we met alle groepen gezamenlijk het schooljaar af.
Datums na de zomervakantie zijn:
📅Zondag 15 september
Zondag 10 november ( gezamenlijke bijeenkomst alle groepen, Eucharistieviering aansluitend samen zijn/ eten)
Zondag 8 december 17:00 uur; Walking Diner!

Waar? In het parochiecentrum in Raamsdonksveer. ( Sint Jozeflaan 3, gebouw achter de Dela)

💰 Wat kost het? We vragen een jaarlijkse vrijwillige bijdrage.

Jij komt toch ook?! Aanmelden via: info@sepaorchie.nl of loop gewoon binnen!