Begraafplaatsen

De Sint Elisabethparochie heeft 5 kerkhoven:

1. Vrijheidsplein te Dussen
  2. Kerkstraat te Hank
  3. Kerkplein te Raamsdonk
  4. Sint Jozeflaan te Raamsdonksveer
  5. Vissersdijk te Woudrichem (historisch kerkhof; hier worden geen nieuwe begravingen en of bijzettingen meer toegelaten)

Op alle begraafplaatsen (uitgezonderd de historische kerkhof van Woudrichem) is de mogelijkheid om een urn bij te zetten in een urnenmuur (Raamsdonk, Raamsdonksveer, Hank), of in een urnenkeldertje (Dussen), of in een bestaand graf.

In de geldende tarieven van de grafrechten en verlenging daarvan zijn niet inbegrepen de kosten voor graf delven en dichten, leveren en/of plaatsen van monumenten, afdekplaten et cetera. Evenmin zijn in die tarieven inbegrepen de opruimingskosten zou de verlenging niet gewenst worden zodra de grafrechten verlopen. De kosten hiervan worden apart berekend naar het adviestarief van het Bisdom.

De begraafplaatsen in elke kerkhof zijn bestemd voor parochianen die een aantoonbare binding hebben met de Sint Elisabethparochie. Uitzonderingen hierop zijn ter beoordeling van het parochiebestuur.

contactpersonen begraafplaatsen

DussenHans Sagt
Anouk v.d. Knijff
j.m.s.sagt@ziggo.nl