Oud parochiaan Richard Steenvoorde o.p gaat zondag 28 november voor in Raamsdonksveer

Geplaatst op 09-11-2021 door Cinthia van den Biggelaar

Drie jaar na zijn priesterwijding zal pater dominicaan Richard Steenvoorde op zondagochtend 28 november voor het eerst voorgaan tijdens de mis om 11:00 in de parochiekerk van O.L.V. Hemelvaart in Raamsdonksveer. Door een samenloop van omstandigheden was het er nog niet eerder van gekomen. Richard Steenvoorde was jarenlang actief als vrijwilliger in de parochie, maar trad in 2013 in bij de orde der Predikers (Dominicanen). Hij woonde en werkte een tijd in Engeland en sinds 2018 in Rotterdam. Op dit moment is hij overste van de broeders in Rotterdam en studentenpastor van de internationale studentenparochie in de Eendrachtskapel. Toch was Raamsdonksveer nooit ver weg onder andere door zijn goede contacten met jongerenkoor YRDV. Op 28 november is het de eerste zondag van de advent.  U ben van harte welkom bij de viering.