Oecumenische vastenmaaltijd

Geplaatst op 28-02-2024 door Cinthia van den Biggelaar

Oecumenische maaltijd op 20 maart 2024 aanvang 18.00 uur

Oecumenische maaltijd

Op woensdag 20 maart organiseren de R.K. St. Elisabeth Parochie, kern Dussen, en PKN Gereformeerde Kerk Dussen-Meeuwen gezamenlijk een oecumenische maaltijd.

Het thema is: ‘Stilte’. Meer nog dan anders

in deze veertig dagen ervaren wat rust is, wat stilte zegt, wat leegte doet..

Meer nog dan anders in deze veertig dagen beseffen: geven en delen

is meer van de mens dan hebben en halen.

Meer nog dan anders in deze veertig dagen bereid om los te laten wat overbodig is

en bij de kern van ons leven te komen: om mens en wereld alle levern op aarde in ere te houden.

Samen zoeken we weer de verbinding met elkaar in geloof, overdenking en het nuttigen van een heerlijke maaltijd

De bijdrage voor de maaltijd is bestemd voor: Het Kornhuys te Dussen Zij bieden een thuis aan mensen met een lichamelijk en /of verstandelijke beperking. We hopen dat u allemaal komt en ruimhartig geeft. Opgeven

ledereen is van harte uitgenodigd voor de oecumenische maaltijd. Inschrijflijst ligt in beide kerken van 01.03.24 tot 17.03.24 u kunt ook aangeven als u glutenvrij of vegetarisch eet. De maaltijd begint om 18.00.

Plaats van bijeenkomst: PKN Gereformeerde kerk de Hoeksteen. Van der Dussenlaan 37 te Dussen.

U kunt zich opgeven via een inschrijfformulier wat ligt in beide kerken of telefonisch bij Nelleke van Tilborg Tel:0620998415 e-mail: nellekevantilborg @gmail.com Als vervoer een probleem is kunt u dit melden dan wordt u opgehaald. U komt toch ook!!