Kindergroep Vrolijke Cherubijntjes& Kanjers

Geplaatst op 06-06-2024 door Cinthia van den Biggelaar

Kindergroep Vrolijke Cherubijntjes!

Kom jij ook?

Kidsgroep “De Vrolijke Cherubijntjes” – Ontdek, Speel, Beleef!

De start van het meest geweldige avontuur staat voor de deur! Onze splinternieuwe kidsgroep “De Vrolijke Cherubijntjes” begint op zondag 15 september 9:45 in de parochiekern Raamsdonksveer, en we willen dat jouw kind erbij is! Eerst hebben we een gezamenlijke activiteit en aansluitend gaan we gezamenlijk naar de kerk om de Eucharistieviering bij te wonen. Elke maand werken wij met deze opzet.

Voor wie is het bedoeld? Alle stralende kinderen tussen 7 en 11 jaar oud.

🗓️ Data om te onthouden voor dit jaar:
• Zondag 15 septmber 9:45 – Kick-off van een spetterend nieuw begin!
• Zondag 13 oktober
• Zondag 10 november ( gezamenlijke bijeenkomst; eerst Eucharistieviering en ná de Mis eten met alle groepen)
• Zondag 15 december

🕰️ Tijden om in je agenda te zetten: Van 9:45 tot 10:45 beleven we samen te gekke activiteiten. Daarna gaan we om 11:00 met z’n allen richting de kerk voor een gezamenlijke viering.

📍 Locatie: Parochiecentrum Raamsdonksveer (Sint Jozeflaan 3, achter het gebouw van de Dela). Hier gebeurt het allemaal!

💰 Wat kost het? We vragen een jaarlijkse vrijwillige bijdrage.

🚀 Hoe kun je meedoen? Heeft je zoon/ dochter interesse; stuur gewoon even een seintje geven! Stuur een mail naar info@separochie.nl of bel via 0162 511 551. Of loop binnen op zondag 15 september tegen 9:45
Ontdek, speel, beleef met “De Vrolijke Cherubijntjes”!
Tot snel, Ela, Ingeborg, pastoraal team

Kindergroep Kanjers

Hallo Allemaal,
In onze parochie is een een nieuwe groep gestart voor kinderen van 4 tot 7 jaar, genaamd ‘kanjers’. Alle kinderen van deze leeftijd zijn van harte welkom.

Op Zondag 30 juni om 11:00 uur in Raamsdonksveer Heilige Mis in de Kerk en daarna een Feestje in het parochiecentrum ernaast(Sint Jozeflaan 3, achter het gebouw van de Dela).

🗓️ Data om te onthouden voor dit jaar:
• Zondag 15 september
• Zondag 13 oktober
• Zondag 15 december

💰 Wat kost het? We vragen een jaarlijkse vrijwillige bijdrage.

Heeft je zoon/ dochter interesse? E-mail adres voor opgave of meer info is: info@separochie.nl
Tot snel, Ela, Ingeborg, pastoraal team

Deze groepen voegen we in het schooljaar 2024/ 2025 samen.