Goede Week en Pasen beleven voor kinderen

Geplaatst op 30-03-2022 door Cinthia van den Biggelaar

We zijn op weg naar Palmzondag, de Goede Week en naar het feest van Pasen.

Wij nodigen alle kinderen  uit álle kernen van de hele Elisabethparochie uit om samen de Goede Week en Pasen te komen beleven in de kerk van Woudrichem.
We vertellen over Palmpasen, Witte Donderdag, Goede Vrijdag, Stille Zaterdag en Pasen, we delen brood, zien een mooie kruisweg, leggen bloemen bij het kruis, maken de kerk klaar voor Pasen, steken het licht aan en maken een palmpasenstok.

We willen dit doen op zaterdag 9 april 2022 in de kerk van Woudrichem, van 15.00 tot 17.00 uur.

Alle kinderen zijn van harte welkom, van jonge kinderen die al even op een stoeltje kunnen blijven zitten en naar een verhaaltje luisteren tot zo lang als je het leuk en interessant vindt! En we vinden het mooi als kinderen muziek willen maken tijdens het stukje over Stille zaterdag.

Het is heel belangrijk dat de ouders laten weten of hun kind(eren) deel willen nemen (en eventueel muziek maken) zodat we echt voor álle kinderen een palmpasenstok en materiaal kunnen voorbereiden.

(Mocht je al een palmpasenstok hebben laat dit dan even weten)

Opgeven kan tot uiterlijk 30 maart 2022!!!

(Graag ook e-mailadres en telefoonnummer vermelden)

bij Joyce Schuilenburg.   e-mail: j.schuilenburg@gmail.com , tel: 0183 441931 / 06 18946744