Geslaagde kofferbak verkoop

Geplaatst op 01-09-2023 door Cinthia van den Biggelaar

Geslaagde kofferbakverkoop

Enthousiaste vrijwilligers van de Parochiële Caritasinstelling van de Elisabethparochie hebben op zaterdag 26 augustus deelgenomen aan de kofferbakverkoop op de Markt in Geertruidenberg.

Afgezien van een bui tijdens het uitpakken kon onder een stralend zonnetje tussen de verzamelde spullen worden rondgeneusd.

Er was een gevarieerd aanbod van boeken, speelgoed, beeld- en geluidsapparatuur, hobby- en handwerkmateriaal, huishoudelijke artikelen, sieraden en zo goed als nieuwe kleding.

De opbrengst wordt aangewend om het werk van de PCI mogelijk te maken en ondersteuning te bieden aan initiatieven op maatschappelijk gebied.

Iedereen die heeft meegewerkt aan het welslagen van deze verkoop willen we hartelijk danken.