gedecoreerden 2021

Geplaatst op 28-04-2021 door Cinthia van den Biggelaar

Ria Jansen-Hessels (80) uit Raamsdonk – Lid in de Orde van Oranje-Nassau

De afgelopen zeventien jaar actief geweest voor Het Eetpunt in Raamsdonk, een ontmoetingsplek voor veelal oudere mensen. Ze is de drijvende kracht achter Het Eetpunt, heeft oog voor de gasten en draait de boel met veel enthousiasme en verantwoordelijkheidsgevoel.

Willy van der Pluijm-De Jongh (57) uit Raamsdonk – Lid in de Orde van Oranje-Nassau

Een gouden kracht voor de Elisabethparochie in Raamsdonksveer, als bestuurslid en vrijwilliger. Van der Pluijm was van 2007 tot 2020 bestuurslid en vrijwilliger bij judovereniging Nintai en tussen 2004 en 2017 vrijwilliger en voorzitter bij de Stichting Jeugdvakantieweek in Raamsdonksveer

Monique Schenk-Broek (55) uit Raamsdonksveer – Lid in de Orde van Oranje-Nassau

Steekt ontzettend veel tijd in vrijwilligerswerk. Op haar cv onder meer activiteiten voor de parochie, rijvereniging, personeelsvereniging en basisschool De Schoof. Met haar motto ‘je zorgt gewoon voor elkaar’ is zij vorig jaar begonnen als vrijwilliger bij een hospice in Breda. Daar voelt zij zich helemaal op haar plek.

PROFICIAT en ook van ons, dank voor al jullie inzet.