Sint Elisabethparochie

De parochie van de kernen Raamsdonksveer, Geertruidenberg, Raamsdonk, Hank, Dussen en Woudrichem Wij hopen via deze website veel mensen te kunnen bereiken op hun zoektocht naar God en bij het leren kennen van Jezus Christus. Het is ons vurig streven, hun een helpende hand te bieden bij een zinvolle beleving van het geloof. Bekijk vieringenrooster Over onze parochie
green-christ-cross

Sacramenten

De Rooms-Katholieke Kerk kent zeven sacramenten. In deze zeven sacramenten, zo gelooft de katholieke kerk, ontmoet de gelovige Christus zelf. Door de sacramenten raakt Hij mensen en verandert hen ten goede.

Bekijk sacramenten
green-helping-hand

Caritas

De Caritas Instelling geeft aandacht, hulp en zorg aan mensen die in een moeilijke (financiële) situatie verkeren en geen mogelijkheid meer zien om hun problemen zelf op te lossen.

Naar Caritas
green-check

Direct regelen

Hebt u de parochie of een van de pastores nodig, wilt u iets vragen over b.v dopen of een uitvaart, gaat u verhuizen of wilt u vrijwilliger worden?

Direct regelen
Group

Doneren

Om ervoor te zorgen dat de kerk haar plek kan blijven innemen in de samenleving, is de parochie mede afhankelijk van uw financiële bijdrage.

Naar doneren